eg

Classificazione di a tintura reattiva

Classificazione di a tintura reattiva

Sicondu i diversi gruppi reattivi, i tinti reattivi ponu esse divisi in dui tipi: tipu triazene simmetricu è tipu vinylsulfone.

Tipu triazene simmetricu: In stu tipu di tinture reattivu, i pruprietà chimichi di l'atomi di cloru attivu sò più attivi.Duranti u prucessu di tintura, l'atomi di cloru sò rimpiazzati da fibre di cellulosa in mediu alkaline è diventanu gruppi chì abbandunonu.A reazione trà a tintura è a fibra di cellulosa hè una reazione di sustituzione nucleofila bimolecular.

Tipu di vinyl sulfone: vinyl sulfone (D-SO2CH = CH2) o β-hydroxyethyl sulfone sulfate.Durante u prucessu di tintura, u sulfate di β-hydroxyethyl sulfone precipita in un mediu alkaline per furmà un gruppu vinyl sulfone.U gruppu di vinyl sulfone si combina cù a fibra di cellulosa per sottumette una reazione di addizione nucleofila per furmà un ligame covalente.

I dui tinti reattivi mintuatu sopra sò i variità principali di tinture reattivi cù a più grande pruduzzione in u mondu.Per migliurà a tarifa di fissazione di i tinti reattivi, dui gruppi reattivi sò stati introdutti in a molécula di tintura in l'ultimi anni, à dì i tinti reattivi duali.

I tinti reattivi ponu esse divisi in parechje serie secondu i so diversi gruppi reattivi:

1. U tintu reattivu X-tipu cuntene un gruppu reattivu dichloro-s-triazine, chì hè un tintu reattivu di bassa temperatura, adattatu per tintura di fibra di cellulosa à 40-50 ℃.

2. Tintura reattivu di tipu K cuntene un gruppu reattivu di monoclorotriazina, chì hè un tintu reattivu d'alta temperatura, adattatu per a stampa è a tintura pad di tessuti di cuttuni.

3. Tinture reattivu di tipu KN cuntenenu gruppi reattivi di sulfate hydroxyethyl sulfone, chì sò coloranti reattivu di a temperatura media.A temperatura di tintura hè di 40-60 ℃, adattata per a tintura in rotulu di cuttuni, a tintura in massa fredda è a stampa di tintura inversa cum'è u culore di fondo;adattatu ancu per a tintura di tessili di canapa.

4. U tintu reattivu di tipu M cuntene gruppi reattivu doppiu è appartene à u tintu reattivu di a temperatura media.A temperatura di tintura hè di 60 ° C.Hè adattatu per a stampa à a temperatura media è a tintura di cuttuni è linu.

5. Tinture reattivu di tipu KE cuntenenu gruppi reattivi doppiu è appartenenu à tinture reattive d'alta temperatura, chì sò adattati per tinghje i tessuti di cuttuni è linu.

Caratteristichi

1. U tintu pò reagisce cù a fibra per furmà un ligame covalente.In circustanze nurmale, sta cumminazione ùn si dissociarà, cusì una volta chì u tintu reattivu hè tintu nantu à a fibra, avarà una bona solidità di u culore, in particulare u trattamentu umitu.Inoltre, a fibra ùn serà micca fragile cum'è certi tinti di tina dopu a tintura.

2. Hà una bona prestazione di leveling, culori brillanti, bona luminosità, faciule d'utilizà, cromatogramma cumpletu, è low cost.

3. Pò esse digià pruduciutu in massa in Cina, chì ponu risponde à i bisogni di l'industria di stampa è tintura;hà una larga gamma di usi, micca solu per a tintura di fibre di cellulosa, ma ancu per a tintura di fibre di proteina è di certi tessuti mischiati.

Semu Fornitori di Coloranti Reattivi.Sè site interessatu à i nostri prudutti, per piacè cuntattateci.

603895ec7e069


Tempu di Postu: Mar-09-2021