per esempiu

Storia di i Coloranti Reattivi

Storia di i Coloranti Reattivi

Ciba hà cuminciatu à studià i tinti di melamine in l'anni 1920.U rendiment di i tinti di melamina hè megliu cà tutti i tinti diretti, in particulare Chloramine Fast Blue 8G.Hè un colorante blu cumpostu di molécule di ligame intrinseche chì cuntenenu un gruppu amminicu è un tintu giallu cù un anellu di cianurilu per furmà un tonu verde, vale à dì, u tintu hà atomi di cloru senza sustitutu, è in certe cundizioni, pò reagisce per furmà elementi covalenti. , ma ùn hè micca ricunnisciutu.

In u 1923, Ciba hà scupertu chì l'acidu-chlorotriazine tinture tintura lana, cusì chì alta fastness umitu pò esse ottinutu, cusì in 1953, Ciba Lambrill-tipu di tintura sò stati inventati.À u listessu tempu, in u 1952, Hirst hà ancu pruduciutu Remalan, un tintu reattivu per a lana, basatu annantu à u studiu di i gruppi di sulfone di vinile.Ma sti dui tinti ùn anu micca assai successu à u mumentu.In u 1956, Buneimen hà finalmente pruduciutu u primu tintu reattivu Procion per u cuttuni, chì hè issa tintura di dichlorotriazina.

In u 1957, Benemen hà sviluppatu un altru colorante reattivu di monoclorotriazina, Procion H.

In u 1958, Hearst hà utilizatu cù successu tinture reattive basate in vinilsulfone per tinghje fibre di cellulosa, vale à dì tinture Remazol.

In u 1959, Sandoz è Cargill anu pruduciutu ufficialmente un altru tintu di gruppu reattivu, trichloropyrimidine.In u 1971, nantu à sta basa, hè statu sviluppatu un tintu di difluorochloropyrimidine reattivu cù un rendimentu megliu.In u 1966, Ciba hà sviluppatu un tintu reattivu basatu annantu à l'a-bromoacrylamide, chì hà boni proprietà di tintura nantu à a lana è hà stabilitu a fundazione per l'usu di tinture d'alta rapidità nantu à a lana in u futuru.

In u 1972, in Baidu, Benemen hà sviluppatu un colorante cù gruppi reattivi duali basati in coloranti reattivi di monoclorotriazina, à dì Procion HE.U tintu hè statu migliuratu più in quantu à a reattività cù a fibra di cuttuni è a tarifa di fissazione.

In u 1976, Bunaimen hà pruduttu una classa di tinture cù gruppi di l'acidu fosfonicu cum'è gruppi attivi.Pò furmà un ligame covalente cù fibra di cellulosa in cundizioni senza alkali, è hè particularmente adattatu per a stampa di pasta di bagnu, chì hè u listessu cum'è a tintura di tintura dispersa.U nomu cummerciale hè Pushian t.In u 1980, basatu nantu vinyl sulfone Sumifix tintura, Sumitomo Corporation of Japan hà sviluppatu vinyl sulfone è monochlorotriazine dual reactive tintura.

In u 1984, Nippon Kayaku Company hà sviluppatu un tintu reattivu chjamatu Kayasalon, chì aghjunghje un sustitutu di niacina à l'anellu triazina.Pò reagisce covalentemente cù fibre di cellulosa in alta temperatura è cundizioni neutri, è hè sopratuttu adattatu per a dispersione di alta temperatura è alta pressione / tintura reattiva in un bagnu di tessuti mischiati di poliester-cotone.

Semu Fornitori di Coloranti Reattivi.Sè site interessatu à i nostri prudutti, per piacè cuntattateci.

5fc839c754b52


Tempu di posta: 28-Jan-2021